En tanke

Var inne på Facebook nyss och kollade runt och kom in på, ja spelar ingen roll vem det var men en bekant och dess vän som strök med i en bilolycka i höstas. Så slog det mig; jag vill att alla mina nära och kära ska veta hur viktiga ni är och att alla ska vara rädda om sig! Inget sånt som hände får hända!! Självklart ska alla andra också vara det men jag är så rädd för att nånting ska hända någon jag känner.

Ska gå upp och sova strax för imorgon är det hemfärd. Leka lite hjärndoktor är väl min specialitet? Haha tror inte det men lyssna kan jag, och det här med råd är jag också ganska bra på. Och att säga att allt löser sig är jag också väldigt bra på att säga! Så jag säger det till dig också, det löser sig! :)

Var hos alla mina kusiner i hammarby idag också och hälsade på. Och hos dom små så var det en extra familjemedlem nu! Kanske världens sötaste hundvalp! :) Som förmodligen är jätte stor nästa gång jag kommer hem. Men ändå!

Nu ska jag käka verktabletter och zzzzzoooooooova!
Ta hant om er!
lots of love!

Kommentarer
Postat av: Carro

Lilla hjärtat! Du ska ta hand om dig. Så inåt. Jag saknar dig så det fan gör ont i hjärtat ska du veta. I helgen flyttar jag in, förstår du något så hemskt? Du måste komma på festen! PUSS

2008-02-13 @ 01:29:53
URL: http://cariolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0