Forbönder och Lasse Olsson.

Herregud vilken dag kan jag nog bara ligga här helt lugnt och konstatera. Åkte till Röros med mamma, pappa och syrran. Helt otroligt vilken jävla slut far jag har. Och enligt honom i ett något berusat skick idag så har Elin fått hans utseende (stackars??) och jag har fått hjärnan? (JÄTTE STACKARS). I vilket fall så har vi haft en sjukt rolig dag. Det roligaste måste varit när vi stannade och hade kisspaus. Så satt mor bakom bilen och vi körde iväg så hon satt med rumpan i vädret rakt emot vägen. Pappa, jag & Elin skratta så vi grät. Det var så jävla roligt.
Annars så var fadret mest ganska dryg tyckte jag, men han är ju som han är. Tänkte försöka lägga in en film som jag gjorde idag på honom om jag vet hur man gör? Det var ju det lilla problemet också.

Ikväll har vi varit hos Marcus och druckit nån öl och sett på film. Imorgon ska pappa laga min skoter eftersom jag är så seg säger han? Men bra det iaf att det blir gjort. Och sen ska jag och Frida ut och köra skuuuter efter det!

Också ska Emelie och jag åka upp till Kiruna snart och hälsa på har vi bestämt! Det börjar låta som att det är dags för det? ;) Också längtar jag sjukt mycket till v.10, funäs och då jävlar. Det ska bli bästa veckan! Kanske ska skippa Sälen nu när jag har fått nya projekt på g. Haha!

näää puss då?

image28

elin & jag i röros

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättekul , ungj...lar

2008-02-24 @ 19:51:19
Postat av: Frida

2009-11-27 @ 22:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0