Från och med snart.

Idag har jag sovit skit länge, skönt! Skönt o vara hemma och sova i sin egen säng, fast ja. Det kunde ju varit bättre om jag fick sova i min säng i Hede. Men det är ju alltid något att vara här! :D Så kom mamma hem så åkte vi till Sandviken och kollade på nya längdskidor. Ska köpa mig ett par så jag kan börja träna nu till nästa vecka!

Inte är de nå bättre i halsen heller, tänkte försöka supa ner den imån få se om de kanske tar död på det som gör ont. Nu snart ska vi åka till mina små kusiner och hälsa på och titta på deras nya hundvalp. :)
Men nu har jag varit hemma lagom lång tid känns det som och det börjar bli dags att fara tillbaka upp till det fina vädret nu. För det är ju faktiskt jätte fint väder!
Så det är vad jag ska göra imorgon, och hämta min dator såklart!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0