Hej hej hallå blogg.

Nu har vi varit och ätit här i Sveg också var vi och hälsade på Emelies kompisar lite grann. Piss väder ute är det också, och katten i de här huset har fan damp på riktigt. Och nu har jag just lagt upp nya bilder från Röros på bdb så ni kan kika lite där på bilder om ni vill; http://jennieolsson.bilddagboken.se/

Idag har pappa lagat min skoter också, så i helgen då jävlar ska jag ut och köra lite racing. Hihi också ska vi på skotertävling på lördag far och jag! :)

Men patten, helt seriöst. Du har varken hämnas eller skitit i allt? Va har du mer för alternativ förutom att käka chips? mongis.

pusspåer!

Kommentarer
Postat av: patten

"ok"

2008-02-22 @ 14:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0