hihi

Hoppade över frukosten på hotellet imorse och sov tills tjejerna kom hem istället.
Så var det bara upp och studsa, ut och skotta fram skotern och körde lite. Men va faaan är de som är fel på den.. Tur att Johan kommer hem igen efter helgen så kanske han kan lösa detta mysterium! Körde lite själv först och sen vela Jenny tolka så hon åkte bob bakom. Hej och hå vad det går! Upp på fjället så släppte jag henne där så fick hon åka ner själv i skidspåret.

Det har varit en jätte fin dag med suuper väder!! Men strax är det dags för jobb igen, ska jobba afterski först och sen hem en sväng innan kvällspasset på middagen och i baren kör igång. Tråkigt att jobba ikväll faktiskt för jag vill så gärna på brännet idag faktiskt! Men men. Helgen v9 då är jag bannemig ledig! :D Nu ska jag sova en sväng och sen in och jobba lite afterski..

Puss & kram!!!!
och idag kommer pernilla hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0