Om jag kan dammsuga.

Kan jag lova att jag gör, jag är lite grym på att dammsuga! Fy fan vad tråkigt det är att städa hotellrum. Det är vedervärdigt. Något jag aldrig ska jobba med i hela mitt liv, aldrig aldrig det finns inte en chans.

Var på Söndagsklubben igår med Mats, Jimmy o Fredrik och fick mig lite öl. Äntligen, som jag har längtat! Synd att inte Oscar var med bara. Kul var det att träffa Fredrik som jag inte gjort på ett år sen han hoppade av så det var jätte roligt! :) Upp och jobba imorse var dock inte lika roligt. Men det funkade, fast allting gick lite saktare än vanligt bara.

> emelie, emeliestridsberg.blogg.se säger:
eller så ska jag spela in det och ge till henne i studenpresent
> emelie, emeliestridsberg.blogg.se säger:
så säg til om du ska ha hjälp att hämnas. jag är eXPöört

Ja emelie, du är väl det!
nu ska jag in och jobba nån timme sen kommer äntligen Oscar hem och då ska vi på måndagsklubb!

min kaka, hon kan hon!!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0