Regn??

Det regnar ute, förstår ni det regnar! Typ underkylt regn. Och igår var det 20 minus grader? Vad är det som händer med världen...

Inatt kom jag hem vid 2 typ, det var ganska kul och jobba för dom vela dricka mycket så då blev det mycket drinkblanda. :) Och det är ju som roligare än att servera öl tycker jag. + Att när jag plockat ihop på övervåningen och skulle låsa så var det två som roade sig på toa. Det fick vi oss ett gott skratt åt.
Och idag har jag bara hunnit med frullen och sen jobba vid 10 - 14 typ.. Nu sitter jag och väntar på Pernilla hon skulle längdskida hit och sen skulle vi längdskida tillsammans tillbaka till Funäs men nu när det regnar så är jag inte sugen längre. Så hon kommer väl snart få se om vi får nån som vill skjutsa oss tillbaka till Funäs sen ist. :)

phoenix - everything is everything
och jag blir genast döds sugen på att åka på hultsfred igen! Men som sagt.. Jag missar det i år igen för när det är så är jag på Alanya. :( Tänk om mina klass kompisar bara vela åka på klassresa till Hultan ist? Vad mycket bättre det varit för mig. För Hultan är kanske 10000000 gånger roligare än att åka utomlands!! faktiskt.

nääää
puss på er



hultan 06
image27

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag har bestämt mig för utomlands istället för hultan

2008-02-18 @ 17:03:50
URL: http://stroeem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0