Storvik

Jobbade helgen igenom trots min sjuka hals, fy fan va ont jag har och ännu värre var det i helgen. Så igår packa jag väskan och for hem! :) Skönt o vara hemma lite faktiskt för en gångs skull!

I helgen var det bara jobb jobb och jobb. Men igår hann jag träffa Pernilla lite och det var bäst som vanligt.
Ringde expert idag också, och min dator är lagad :D JIPPIIE tyckte jag om det. Så hoppas jag hinner hämta den bara innan jag åker tillbaka, men det lär väl inte vara några problem tycker jag.

"i could have lost myself, blue water is in your eyes.. and i miss you still"

I lördags hade jag en gäst nere i baren som var så lik dig, verkligen jätte lik. Och det får mig att sakna!

Nu kommer jag blogga lite ifrån fjällen, det blir la roligt! :) hihi.

lots of love / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0