Vad är du på för blogg?

Vaknade så jag gick in på hotellet och käka frukost idag, sen hem och sov direkt igen. Knappt att jag minns att jag var inne och käka faktiskt. Sen sov jag tills tjejerna kom hem. Idag har jag inte gjort nånting alls, det har varit så kallt så jag vela inte gå ut heller. Det enda vettiga jag gjort idag, eller vettigt va det nog inte heller är att jag laddat upp en massa bilder på facebook. Nu har jag just jobbat afterski och är hemma en sväng innan kvälls passet börjar. Suuck.

Så ringde pappa och ställde frågan "vad är du på för blogg jennie? grabbarna undrar.." Jahaaap tänkte jag? Så vad menade han med det? Undra om pappa vet vad en blogg är förnått. Innan vi skulle lägga på sa han "okej men lillaflinga.blogg.se bra då ska jag ropa ut det i comradion". Bra slut han är ibland min far! Och "grabbar" om ni nu kommer in och läser så kan jag skicka över en jätte snygg bild på honom som ni nog skulle få er ett gott skratt åt. Lägg en kommentar bara.

Nu har precis Pernilla, Cilla och Micke varit här och hälsat på mig, dom hade varit på afterskin uppe i Ramis. Kul för mig att jag missar allt den här helgen. Just den här helgen. :/ När det är mycket roligt som händer. Men men, livet är väl inte alltid roligt? Längtar som bara den till helgen v.9 och v.10 för då är jag ledig!! Sen efter det börjar skolan igen, fan va tråkigt. Så långt har jag inte ens hunnit tänka, det känns typ som att jag ska vara kvar här på Vôllan hela vintern, och det är precis det jag vill! Jag vill vara här nu i vår när det blir kanon väder som förra året. Men jag är ju här på helgerna iof..

Jaja nu ska jag göra mig klar för jobb. Och jag hoppas återigen på att dom inte vill dricka nå mycket i baren idag så jag får gå hem tidigt. :) Men men om dom vill dricka mycket, så är ju det roligare än om dom inte dricker alls och det inte finns något att göra! Nu pratar jag för mig själv. Och mamma, längdskidor till världens bästa dotter vore på sin plats tills på tisdag! (A) :)
Jag har även laddat ur alla bilder ur min kamera här kommer lite smakprov.

idag jobbade vi afterski.
image17

Och på bilderna här så är det först jag pernilla & cilla en kväll på eriksgården..
.. sen världs söta pernilla i ett par otroligt stora och skit fula bikinitrosor.. sen pernilla och jag en annan gång på eriks.. sen när åter igen pernilla och jag skulle upp o kika i deras nya lägenhet men kom inte in.. så vi gick dit en annan gång ist :) sen är det jag och masse på en onsdagsklubb i ramis.
Och sist är det en bild sen vi åkte till östersund, flera sånna här dagar tack!

puss o kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0