Annas lista

Jag snodde Annas lista för jag hade tråkigt.
Men nu måste jag faktiskt sova. Nu Nu!!
puss

Vad vill du bli när du blir stor? Fjällguide vore kul!
Hur vill du dö? Smärtfritt i sömnen.
Vem är mest högljudd? Vet inte? Jag kanske? Thelise ligger nog inte långt efter..
Vem får dig mest att skratta? Karl-Alfred Cederberg Wagenius
Vem har du känt längst? Min familj, därefter är det Sanna Larsson.
Bästa känslan? Glädje, lycka & oövervinnerlighet!
Värsta känslan? Bakfylla?
Vart vill du bo i framtiden? Fortfarande i Funäsdalen, Östersund eller Hudiksvall.. Så har det ju varit i jätte många år nu, kanske man lär hinna med allt..
Om du fick ändra vad du ville på dig själv, vad skulle det vara? Tråkig fråga..
Hur länge tror du att du kommer leva? Tror gör man i kyrkan.


HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär? Tror väl det..
Rymt hemifrån? Japp när jag var 4 rymde syrran och jag ner till centrum kl 7 på morgonen med cyklarna..
Skolkat? Jo ett par gånger har det väl hänt också..
Tänkt på självmord? Nej??
Sovit utomhus? Ja, fast i tält..
Spytt i skolan? Jo en gång när vi hade öppethus förra våren då jag var jäääätte bakis.
Gjort något dumt som du skrattar åt idag? Ojoj, det är en miljon saker! Tex på min 18 års dag då jag jobbade frukost själv och pratade med Johan i telefon och tappade telefonen i smörgåsgurka burken och sen for burken vidare ner i golvet..
Ätit sushi? Neru, men man ska väl hinna med det också..
Varit på scen? Massvis med gånger under grundskolan.. Och sen en gång i Östersund... hah
Snattat? Japp
Retats? Om jag har!!!
Blivit nerslagen? Nej, men slagit ner.


DU:
Svär? Det händer, men jag försöker att inte.
Sjunger bra? På fyllan
Duschar dagligen? Jodå oftast..
Vill gifta dig? Nix!
Tror på dig själv? I alla lägen
Kommer överens med dina föräldrar? Jodå oftast..
Äger en ipod? Nää de gör jag faktiskt inte..
Sover med gosedjur? Nää, men jag kan inte sova utan att ligga och hålla om en kudde..
Skriver dagbok? Gjorde det när jag var liten, sen skrev jag dagbok på lunarstorm och nu bloggar jag..
Dansar i regn? Gärna.
Sjunger i duschen? Det händer..


VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN:
Du nuddade? Måste vart syrran idag när vi pussades hejdå då hon for upp till Idre..
Du pratade i telefon med? Senast? ICE, pappa, Pizzan, Elin Edgren 3
Du kramade? Det var nog flera stycken igår på krogen..
Du skällde på? Pappa för att han ibland är världens trögaste och envisaste person!
Du sportade med? Emelie när vi körde skoter i Funäs..


SENAST DU:
Skrattade? När Emelie kom och hämtade mig idag också skulle jag få mina skor, så hade hon tagit hennes systers skor? Och min buss skulle gå 10 min senare, då fick vi bråttom!
Grät? När jag kollade på The Notebook förra fredagen..
Filmen du såg? Kollar aldrig på film, så det var The Notebook förra veckan..
Tuggade tuggummi? Inatt när vi var på väg hem..
Drog ett skämt? Minns inte, allt jag säger är skämt. Nästan.
Sjöng en sång? Igår på krogen säkert.. Annars så var det igår hemma hos mickan då vi sjöng singstar och förfestade..

VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster? Ett rött hus, Karins hus, ett par till hus, hoppbacken, skidbacken, sonfjället, postlådorna, vägen och en jävla massa snö!
Lyssnar du på musik nu? Nej kollar på tv, men Anna lyssnar på musik som jag också hör om det räknas?
Vad är det på din musmatta? Har ju ingen musmatta när man har laptop..

TROR DU PÅ:
Liv på andra planeter? Tror jag inte..
Mirakel? Ne vet du vad..
Kärlek vid första ögonkastet? Definitivt!
Gud? Nej
Spöken? Ja det gör jag eftersom jag sett ett..
Tomten? Nej men på nånting annat som gör trollknutar i hästarnas man??

RANDOM
Vilket land skulle du vilja besöka? ÅÅå det är många det, men Jamaica, Mauritius, Kina, NZ, Sydafrika, Antarktis.. Och många fler ska jag hälsa på..
Hur många kuddar sover du med? 7, men min säng är 160 så det behövs.
Dricker du mjölk? I love it, spec direkt från kossan och pannkakor!
Person du hatar mest? Hata har jag väl slutat med.. Men det finns ju personer som man ogillar..
..
Tror du gud är en tjej? Tror ju inte på nån gud..
Vad borde man uppfinna? ALKOLÅS TILL MOBILEN!!
Om du fick åka till en annan planet, vad skulle du göra? Njuta av att vara viktlös.
Det är det värsta vädret? Regn när det är snö ute, så det blir sådär jobbigt slaskigt när det egentligen inte borde vara det!
Lekte du med Barbie som liten? Faktiskt inte så mycket, bara när jag lekte med Joehanna. Annars brukade jag mer leka med dockor och killsaker..
Hur många betyg har du ig i? Svenska A bara för att jag inte orkat lämna in en sista uppgift ännu. Ska väl göra det såsmåningom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0