det bara snöar

Igår snöade det massor och idag snöar det också fast inte lika mycket.

Nu har jag ätit lite får se om det gick vägen den här gången. Jag bara sover och sover hela tiden, gött är det! Tänkte att jag nån gång skulle försöka börja med drinklistan också, men det är ju så jävla mycket som ska göras så det känns som att jag bara vill skita i det. Men det är viktigt för betyget. Hata betyg, och allt annat man måste göra.

Borde verkligen städa och tvätta också. Men när man är sjuk så får man faktiskt ha det stökigt hemma. Plus att jag upptäckte idag att jag tagit död på en blomma, stackars blomman! Och jippie, dom har bytt ut sångarna i unibet reklamen. Imorgon börjar skolan igen, får se om jag ska dit eller inte. Men bara om jag inte behöver gå, för jag blir helt slut då. Jag höll på att dö av att gå till ica fram och tillbaka idag kändes det som. Det sög ju! Men alla andra kommer upp ikväll också så då slipper man vara så ensam. Jag vill inte gå i skolan längre nu, känns som att jag skulle vilja skippa det och göra något annat. Antagligen bara för att jag vill så mycket men att det inte går bara för dumma skolan. Och ingen fattar vad jag surrar om.. Kanske..

Kan inte alla som läser kommentera och skriva vilka ni är. hihi.
puss

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag är din största beundrare

2008-01-06 @ 23:13:05
URL: http://stroeem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0