GE MIG NÅGOT KUL

JAAAAAAAAAAA ge mig något kul att göra i helgen snälla någon!!

Idag har jag inte gjort ett jota, vart med Emelie och åkt till Hede. Och nu ikväll så ringde Oscar, han var på väg förbi så han vela ha mat. Så det var bara till att laga det, lasagne blev det. Smurra! Så provåkte vi nya bilen, och okej det är en riktig tjejbil men den gick fort och var cool så det gick bra. Haha! Sen gick jag ut och gick en timme i snön.. Också pratade jag med mami i telefon, och hemma var det flera plus grader och inte en mm snö! Stackars mamma!

Och va faaan ska jag göra i helgen.. Hede är ju det tråkigaste som finns.. Jag vill åka till Sälen, men syrran tycker Idre? Ååå.. Jag vill köra skoter också vill jag hem men ingen är ju hemma så då är det inte nån idé att åka hem ju. Kanske man ska lägga in sig över helgen.. Men i Hede? Seriöööst ge mig något roligt att göra!!

puss o krams

 Här är till dig mamma!
Och här är också till dig, bara för att du saknar mig så mycket!

Och här är till alla er där hemma som inte har någe snö alls! :)
image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0