gilla läget

fy fan vilka dagar..
Full fart knall, har varit hur bra som hellst förutom vissa saker men så är det ju alltid med min vanliga tur!
Har dock varit för lite med Pernilla och i onsdags när jag vaknade var jag dö sjuk. Så idag åkte jag ner till Hede för att vila mig och hoppas att bli frisk tills iaf på lördag så det blir lite skoter iaf.:)
Bläää va dålig jag är nu, håller på att hosta lungorna ur mig också har jag inte ätit på 3 jävla dagar.Tur är att man inte känner av det. Ska vila upp min rygg ikväll och imån också efter den här veckan med sovandes på hårda små sängar, golv och kalles fruktansvärt o sköna bäddsäng. Fy fan. skönt att få vara i sin egen! Fryser gör jag också.

Natasja var söt och kom hit med sin dator ikväll också så jag har nånting att göra med tanke på att min är trasig.
Och Elin, du är bäst! Fy fan är det nån som kan skrämma livet ur mig så är det du! Tur att allting gått bra iaf hjärtat! Älskar dig!

men en sak är säkert, lär er att gilla läget.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0