Hårt

Skönt att jag snart är frisk igen! Det känns bra.
Har varit på skolan idag också, världens slappaste dag och en sak som är så grymt skönt är att vi är klara med vårat projekt arbete, nu är det bara att skriva rapporten kvar!
Idag efter skolan gick jag och Kim hem till han och laga flygande Jacob, bara för att det är nästan det godaste som finns! Sen gick jag hem och sov i 3 timmar. Fast jag diskade först.
Och imorgon åker jag hem till Stuuurvik, träffa Elin och Emelie, några vettiga!
Ska även hålla mig undan alla ovettiga, förutom Olof för nu jävlar ska jag ha pengar om vi så lär åka hem till dig. Så är det sirru!

Får se vart jag orkar bo nånstans när jag åker hem bara, inte så jätte hipp att komma hem när hela familjen är hemma men funkar det inte så får jag flytta till Emelie eller Elin eller nått! Det löser sig.

puss!

HAHAHAHAHAHA JA DÖR TUR ATT JAG HAR EMELIE.

> emelie säger:

jag har så jävla trök så jag spelar puppu på funplanet.com... då äre illa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0