hedebacken

Igår somnade jag typ vid 12 och idag när jag vakna var klockan prick 12.00. Så jävla skönt att somna tidigt och sova länge. Vaknade, käkade frulle och gjorde mig klar så kom Christian och hämta upp mig och Eve också åkte vi till Hedebacken och åkte lite bräda. Backen var faktiskt riktigt bra men liftjäveln gjorde förbannat ont, för liftspåret var så knöligt så man lära åka och hålla emot hela tiden så nu är mitt ben paj. Det suger.

Så åkte vi hem i någon timme sen åkte Chrille och jag tillbaka upp, men jag åkte inte jag skulle fota dom ist när dom hoppa allihopa. Men jag var kass på det, antingen tog jag för tidigt eller för sent så jag fotade snön ist, för den var ju ialla fall stilla! Så snart ska jag sova.. Upp tidigt imån och till hälsocentralen, trots att jag har sovmorgon. Det suger också! Så ska Natasja och jag till skolan direkt efter och jobba klart med jävla Vermouth shitet som vi ska redovisa imån.. fyyyy!

På onsdag ska vi iväg till Vemdalen på student ski week också, eller ja onsdag är spikat få se om de blir nå fler dagar också kanske. :D Så jäävla kul. När jag gick i ettan var jag där och praktisera just under den veckan, och det var så jäävla roligt. Så jag vet att det är king!!

Också till mitt största dilemma, Carro tycker såklart att det är Ok, Emelie inte.
Men den stora frågan är, hur förbjudna är lamm under 90?

haha pusssssssss
nu längtar jag tills på fredag då jag ska upp till bruksvallarna och köra skoter YEYY!!!


 afterski på vemdalsskalet igår..
image13
titta va duktig jag var


Kommentarer
Postat av: Carro

JENNIE! Nu lyssnar du på mig. Lamm är okej, beroende på hur lammiga dom är. Om du fattar? Fan, ät det. Inte mår du sämre för det inte. 15 kg and growing, det kanske är på gränsen, men inte dör du för det inte!

2008-01-21 @ 01:46:47
URL: http://cariolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0