HULTSFRED

Hhahaha hittade en dyngjävla bild på mig ifrån hultsfred 06. Så kom jag och tänka på när vi var där 05. Emelie och jag var dyng. Också kom vi på den briljanta idén att skrämma folk. Det var kolsvart ute och vi tog med ficklampan så gick vi på vägen mellan ängen och lilla kloster campingen (för er som inte varit där så är ängen det största tältområdet och lilla kloster campingen är lite mindre) också var det fullt med folk också som gick på vägen. Så vi sprang ikapp en tjej som gick framför oss, tände ficklampan rakt i ögonen (ni vet hur det blir när man tänder lyset på mornarna när det är mörkt va jobbigt det är och man ser ingenting) på henne och gallskrek bakom henne. När hon vände sig om upptäckte vi att det var en liten kines som var max 2 äpplen hög. Så hon skrek rakt ut och dampa ur totalt på oss. Hon skulle seriöst slå ihjäl oss sa hon och vi höll på att dö av skratt sen börja hon veva och vi kuta därifrån och var så nära döden som man kunde komma, jag har nog aldrig skrattat så mycket nånsin!

Och nu när jag skrev det här så har jag grinat säkert en liter och skrattat ihjäl mig.

Och jag tror att bara för det här, så ska jag vara så snäll och bjuda på nog den äckligaste bilden som finns på mig. Haha men som sagt, det bjur jag på!
image14

Kommentarer
Postat av: emelie the one and only

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA har nog aldrig haft så roligt i hela mitt liv. har nog inte varit så rädd i hela mitt liv heller. hahahhaha fyyfan va farlig hon var

2008-01-21 @ 12:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0