Idiotiska Hedebor

Kan jag lova. Fy fan.
Åkte till Sveg imorse, så hade jag körlektion kl 10. Natasja följde med också, allting gick jätte bra och så. Så stannade jag vid trafikljusen för det var rött. Också börjar det låta som fan och ingen av oss fatta vad det var förnånting. Så skrek Natasja så kollade jag bakåt också ser jag hela traktorskopan inne i bilen, då var den ca 1dm ifrån hennes huvud! Så jag bara gasade och traktor helvete fortsatte köra efter oss?? Helt idiotiskt. Så kom vi loss ifrån skopan och rakt ut i vägen, trots att det var rött. Jag vart så jääävla rädd när jag såg skopan så himla nära henne där bak så jag bara körde rakt ut trots det röda. När vi stannade så hade hela rutan brakat in och nå mer grejs och hela Natasja var full i glas. Och bilen var kvaddad. Och den tappade jävla idiot hedebon som körde sa att han inte hade sett oss?? NEE KONSTIGT MONGO när du kör med skopan uppe det är olagligt. Blir så jävla trött!! Uscha. Tur att det gick bra trots allt, lite tur i oturen. Och pucko trafikskoleläraren sa inte ett ord, och använde inte dubbelkomando eller nånting. Tror inte att han hann reagera på vad som hände.. Åååh!!! Så vi fick åka hem tidigare ifrån skolan..

Kom hem och sov i några timmar sen sjöng jag singstar och sen gick jag ut och gick en timme. Fy fan vad halt det är ute!! Sen hem och käka och nu väntar jag på Eve, hon kommer om en stund tror jag.. Jajajaajajajajajaa vilken jävla otur jag har med allting. Först snurra jag med mammas bil i helgen ju, också nu det här? Blir tokig!
Imån går vi bara till halv 12 i skolan, så hiiiiimla skönt är det med onsdagar!! :)

puss!

Kommentarer
Postat av: Världens bästa Carro

Att allt bara ska hända dig baby. Stackars! Jag har planerat en del om att komma ner till Funäs och hälsa på snart, but i don't know when yet. På tal om det vill jag ha mitt singstar tillbaka. ;) PUSS

2008-01-15 @ 23:32:32
URL: http://cariolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0