kaanske

Tjoho i stugan!
Idag har jag sovit länge sen var mamma och jag ute och körde lite bil. Till Hammarby och runt lite också var vi och kolla lite på min kusins innebandy match i parkhallen. Och dom är fortfarande ute och letar efter Lasse, det är så läskigt att veta att han är här ute nånstans. Men han vela nog inte bli hittad ens?

Iallafall idag när vi var ute och körde, eller när jag körde så var det lite moddigt så jag snurra ett helt varv med bilen. haha! Det var roligt. Och sen åkte Emelie, Elin, Elin och jag till Valbo och kika lite, sen skulle Emelie ha med sig killen på donken hem i driven. Så åkte vi förbi Emelie och prata lite också. Nu ska vi dricka bers och sen vet vi ej.

puZZZZZZZZZZZZZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0