ledsamt

Ledsam är nog det ordet som passar bäst in på mig nu. Finns ingenting jag vill göra längre tror jag. Bara en endaste sak som inte går bara för att jag måste vara här uppe. Och tänk om det inte går att vänta. Jag vill inte vänta, jag vill inte vara här, jag vill inte gå i skolan jag vill inte ha några måsten. Det finns en sak som jag vill nu mest av allt. Faktiskt, mest av allt! Och det är definitivt inte att vara här.
Det suger så hårt att det är så länge kvar på skolan, fast egentligen är det inte länge men sen är det försent och jag vill inte att nånting ska bli försent.
Det är tråkigt sa vi ju.

Också funderar jag på varför jag inte åkte hem i tisdags med Emelie och Elin och var hemma & sjuk istället för här och sjuk. Helt värdelöst det också, ska vara hemma från skolan imån få se om jag blir nå piggare så jag kan gå längre än 10 steg utan att börja skaka, det vore en fördel! Tur att det är praktik snart. Och sen blir det sportlov, påsklov och en extra lov vecka som ingen vet varför vi har. Så det är nu fram till v.5 som jag måste stå ut. Jag hatar att vara tvungen. För jag vill inte stå ut jag bryr mig inge mer. Skit Hede, nu är det Hedes tur att få en atombomb över sig.

Till och med Storvik vore skönare att vara i just nu. Funäs känns inte lika roligt längre det heller, det börjar bli sådär nu igen "vart hör jag hemma" känsla över det här. Hatar det också.

puss


Kommentarer
Postat av: Carro

Lilla hjärtat, det är över fortare än du anar. Hatar att höra sånt, i know. Men tro mig, det kommer vara värt det. Love you.

2008-01-09 @ 13:51:18
URL: http://cariolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0