Måndag

En helt vanlig måndag, började med att jag gick till HC sen åkte vi till skolan. Och hade en lektion, sen gick jag och la mig på soffan och sov i två timmar tills nästa lektion började. Sen ringde vi Sj och lalla lite.. Sen hem och byta om också hade idrott, terräng löpning!! Fyy faaan va jobbigt det var, trodde jag skulle dö där ett tag.. Ute på ön hade vi snö upp till midjan och letade efter den där jävla kontrollen i mörkret, som tur var hittade sami den tillslut! Sen gick jag hem och duscha också kom Eve. Så nu har hon nyss gått hem, vi käka pizza och prata typ i flera timmar. :) Det var mysigt.. Så nu ligger jag bara hemma i sängen, ska sova alldeles strax för imorgon är det Sveg och körskolan igen..

Och justja, igår hittade dom på Lasse också, tur var väl det. Men inte i livet tyvär.. :( Men men, livets gång det där skönt att han återfanns iaf!

Nu ska jag sooooova faktiskt, tidig kväller är skönast!
puss o kraaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0