Massa

Jag skulle kunna skriva i all evighet nu tror jag. Jag kan inte sova för jag har ont i magen.
Det är så mycket, men nu kommer jag bara göra det absolut nödvändigaste i skolan för jag har verkligen inget sug, det har jag iof inte haft på 2 år men nu är det stopp. Jag kommer redan få betyg i alla ämnen och vad det blir det är inte noga, sånt har aldrig varit noga för mig. Dom ämnen som  jag tycker är viktiga har jag redan mvg i och resten är som dom är. Och om jag bara kunde få sköta allt det där själv, och kunna få åka hem när jag vill och inte behöva känna mig tvingad att vara i skolan varenda dag så skulle jag vara väldigt tacksam. Det är min skolgång och mitt ansvar så jag förstår inte varför någon annan ska få bestämma.

gaah jag är less.

nu ska jag försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0