Nu snöar det igen

Ja nu snöar det i massor igen! Så härligt! Och jag är så sugen på att köra skoter... Men det är bara att hålla ut snart så ska jag ju vara i Funäs i flera veckor.. :) Men nu verkar det som att jag byter praktik plats i sista stund, det var inte det jag förväntat mig som jag skulle göra med Jon för det var mer servering bara vad det lät som. Och jag vägrar vara inomhus nu ska jag bannemig vara ute!! Hatar att servera och vara inne hela tiden. Det suger ju! Så min lärare skulle ringa till Lill Ramis idag och se om det kanske blir där som jag hamnar? Annars vet jag inte alls vad jag ska göra. Nån som har några tips? ;) Jajajaa.... Men snart ska jag åka till Sveg och hälsa på Emelie. Men hon är sjuk, stackars liten!! Kommer tillbaka imån eftermiddag nån gång, skönt att komma ifrån Hede bara tycker jag!

pussas!

image4


Kommentarer
Postat av: emelie

kom hit och ha praktik här med mig då ? :)

2008-01-16 @ 13:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0