ont

Jag har sååå ont i bröstet och i huvet nu så fyy sjutton. Ska ut och gå strax så jag får lite friskluft i mig. Idag har jag varit på skolan i Sveg sen for jag upp en snabbis till mitt Funäs och hämtade brädan och mina vinterkläder. Synd att jag inte kunde stanna där bara. :( Får se vad som händer i helgen, ingenting förmodligen. Jag vill göra saker, men ingen orkar. Jag förstår inte att man inte kan orka. Ska iaf till Skalet och åka bräda imån kanske med Eve och dom. Men jag vill ju på sm-kvalet också. Får se hur det blir.

Inte åkte jag hem idag heller ju, men det är så deppigt att komma hem utan snö. Så då stannar jag hellre. Ååååååååååååååååååååååååå............................. Kan någon komma och roa mig!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0