Skalet

Nu har jag kollat på Beta house, fy fan va bra den var. Så jääävla rolig jag har legat här och skrattat helt i min ensamhet, hoppas inte grannen vakna bara. Hihi! Nu ska jag ta fram alla grejor så jag har det färdigt och framme tills imån så man slipper gå upp så tidigt. För imorgon blir det åka av! :D Äntligen lite bräda. Jag har inte åkt bräda sen jag kraschade förra året. Ska leta fram rygg skyddet också, det kan nog behövas! Men hjälmen har jag tagit hit iaf.. Jag kommer aldrig mer våga åka bräda eller skidor eller nått utan hjälm det är jag hundra på. Men det är bra faktiskt! :)

Jaja. Dags att slå planen i verket och sedan sova, en lång mysig dag imorgon i backen!

pusssssssssssssssssssssssssss
i miss u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0