Snowboard

Vilken härlig dag! Men fy va svårt jag hade att ta mig upp imorse efter att bara sovit 3½ timme inatt. Men det var det värt! :) Drog upp till skalet med Eve, Carro, Micke och Andreas, det var huur nice som hellst! Så himla skönt att åka bräda igen. På förmiddagen var det jätte bra i backen men sen drog det ihop och vart dimmigt, blåsigt också snöade det som fan. Så det var lite tråkigt men vi kämpade på bra och sen gick vi in på afterskin och tog en bers! Det var vi värda efter en sån hård dag. :)

Sen kom jag hem och la mig direkt på sängen och tvärsomna, vi som skulle på skalet och bli dyng Eve? Haha, men det är då mycket skönare att ligga hemma och sova trots allt. Imorgon börjar student ski week också, kan bli en lagomt spännande vecka det här må jag då säga. ;) Inget stoppar oss från det iallafall!

Också längtar jag tills nästa helg, träffa alla gullingar och köra en massa skoter. Det blev inge stugan men jag får ju åka till Funäs istället och det är inte fyskam det heller! Love it!

Justja, till alla er som inte vet att allas på hela efterfestens lösenord finns på nätet, dags att byta. Och till er som vill ha dom, säg till! hihi.

jag längtar!
puss


jag och andreas i tvåan!
image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0