stuuurvik

Åkte hem igår, var väl i Gävle runt 9 då kom Elin och Elin & hämta mig så åkte vi och käka på jensas, eller vi köpte jensas och käka i bilen kanske de heter. Det är mysigt och äta i bilen, eller inte lukta röv gjorde det iaf. Sen var vi hem till Elin en sväng och sen åkte vi hem. Idag har jag varit i Valbo också har jag varit med Emelie en sväng sen resten av kvällen har jag varit hemma hos Elin och spelat e-toy och sjungit singstar med hennes småsyskon. Det var as roligt! Så nu är jag hemma och ska precis till och sova. Har även lämnat in min dator idag få se om dom kan laga den! Och om inte, så ska jag bomba HP!

Lite läskigt är att Lasse är försvunnen och alla alla alla letar efter honom. Men hoppas att han hittas på snart igen iaf, det är lite scary när man vet vart han setts senast och blabla, självklart uppe där Elin bor. Huua! Men men. Får se vad som händer imån. Emelie vill att vi ska åka till Hudik? Får allt se hur det blir med den saken. Nu ska jag krypa ner i sängen jag.

puss i pannan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0