the notebook

Igår när jag låg här i Hede helt själv så kollade jag på The notebook i min ensamhet, lite farligt det. Men då skrev jag ett blogg inlägg om det ist också vela det inte bli publicerat. Det sög. För det var ett bra inlägg faktiskt.

Det var i korta drag: alla som inte sett den måste se den (även om ni som jag sett den 100 ggr) också undrade jag när jag skulle få min Noah?

Jaja, väldigt korta drag men ändå.
Idag har jag sovit ända till 4, det märks då att man är sjuk iaf! Men då kl 4 rinde Elin och väckte mig, och äntligen mår hon bra och är tillbaka ifrån 9 dagar på sjukhuset. Tur att allt gick bra det har inte varit roligt.
Sen försökte jag äta lite men det gick inte, sen har jag bara legat o kolla på tv och nyss på JHV. Det var lite roligt faktiskt jag brukar inte gilla hockey men ibland kan det vara kul.

Snöat har det gjort här idag också, nå så förbannat! Vet faktiskt inte hur mycket det har kommit men säkert en halvmeter. Helt sinnes!

nästa sms jag får ska vara ifrån Noah hoppas jag.
försök hitta mig en sån.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0