today and yesterday

For ju till Vemdalen igår, först kom Karin, Eve, Mats & Jimmy hit så satt vi och förfestade lite. Sen kom Emilio och skjutsade oss dit. Så jääävla roligt var det och grymt mycket folk! Och för att vara ärlig så kan jag nog nästan garantera att det är 70% killar där och 30% tjejer. För de mesta man såg var killar, men det klagar ju inte jag på såklart! Träffa på världens stördaste brud också, och även att jag tror att hon var ifrån Hudik? Nån sa nått om det. Hon var verkligen en planta!! Var på väg att hamna kvar på skalet men som tur var kom grabbarna och röck tag i mig och vi åkte hem och var väl hemma vid en 3 halv fyra inatt.. :)

Idag var det uppstigning klockan kvart i åtta och upp och iväg till skolan. Det var inte det roligaste jag gjort kan jag säga. Men klart att jag tog mig upp, för om man kan supa så kan man sköta det andra också! :) Men så resonerar nog inte resten av min klass med tanke på att vi var 3 st i skolan idag igen. Haha, vi är så duktiga. Natasja, jag och Kim vare. Ojoj...

Men nu ska jag gå ner till Karin och hämta mitt kort, gå och köpa salsa sås också sen ska jag hem till henne igen så ska vi laga tacos och sen ska vi till Vemdalen igen! :D

puss på du

Kommentarer
Postat av: Matilda

du är klok, dela med dig till masse!

2008-01-23 @ 17:37:36
URL: http://stroeem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0