Yes..

Dagen idag då. Var till Hälsocentralen imorse och fick mina provsvar, helt frisk och kry. :) Sen for jag till skolan med Natasja så redovisade vi om Vermouth, sen pratade jag om praktiken med Susanne. På eftermiddagen hade vi idrott, och det var dö jobbigt, men kul eftersom jag upptäckte hur jävla svag jag är egentligen. Haha! Vi hade styrketräning, och jag kunde inte ens lyfta 10kr bakom huvet vid axlarna? Jag kunde inte ens lyfta den 1 dm hur mycket jag än försökte!! haha. Men men. Det var typ 20 grader kallt ute idag också, fy fan! Så har jag tvättat idag, annars har ingenting alls hänt i mitt tråkiga liv.


Hade en intressant diskussion med Emelie nyss också. Och det är så sant, fy fan va bra vi har det utan alla jävla ärthjärnor! Va skönt det är att slippa gå igenom samma sak som många vi känner göra varje dag? Varför ska man vara med någon man inte vill vara med? Varför ska man alltid välja den enklaste vägen í allting? Öppna ögonen och se vad som händer med er! Ni förstör er själva, och sårar andra på vägen..

Gjorde även Emelies religion läxa idag, hon vart sjukt imponerad över vad jag faktiskt kan om jag vill. Och hon tyckte att "jag inte är så dum som jag ser ut" haha.

Och imorgon är det bläsveg igen. Ska fixa praktikplats till 100% då också. Måste få det där avklarat!
Nu tänker jag sova.

lovely friends
också fyller världens sötaste lillasyster 2 år idag!

Thelise <3
image15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0