en till sådan här dag

Som man vaknar, äter går och jobbar går och lägger sig igen.
Guuuu va spännande. Jag vill typ bara ut och iväg. Hela tiden.
Men samtidigt vill jag bara stanna kvar här, mysa ner mig och känna tryggheten.
:/
Hårda bud! Men så är det.
Kom även att tänka på igår hur roligt vi haft det på hultsfred, och fan va jag ångrar att jag missat 2 år på raken.
Nästa år kommer jag att vara på plats hoppas jag. :)

Nu ligger jag hemma och kollar på lägenheter åt rikard? Haha, varför jag nu gör det vet jag inte. Men han är ju lite inkompetent så han vet nog inte ens hur man gör. Han vet bara att han vill ha en. Och jag har lite att göra. Så det är ju en shysst kombination.
-
försökte lägga in en bild på mig kaka och helena från turkiet men de gick tydligen inte..
men iaf, jag saknar hr05. allt.

sova
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0