J O B B A Ä R K U L !

Jag blir typ sjuk av att läsa Saras blogg. Inte för att jag inte unnar henne att ha det så jävla mysigt sjukt jävla jätte apa super bra som hon har det utan för att jag blir sjukt avundsjuk. Jag vill också! Tänka sig, att här ligger jag hemma i Funäs i sängen och är super nöjd över att jag har varit ledig idag och inte börjar förens kl 2 imorgon. När hon ligger på en strand på Fire island i 3 månader hela jävla sommaren. Haha! Bli inte arg nu gumman för jag unnar dig verkligen detta, men jag bara önskar att jag fick vara med! :) hihi. http://lillsaraiusa.blogg.se för er som är intresserade.

Fy vad jag längtar iväg nu. Och fy så dum jag känner mig. Men vad ska man göra. förlåt.

Det är nu eller aldrig, och det finns saker som man måste prioritera.. Och i det här fallet så kanske jag prioterade fel eller så gjorde jag rätt. Det är något jag nog aldrig kommer få svar på, och om jag väl får det så finns det ändå inget att göra åt saken.

Längtar till sista september då ska jag iväg, på vad vet jag inte ännu men iväg ska jag! Och roligt ska jag ha.

Idag har iaf mamma, pappa jag och pernilla varit på räkfrossa på skoogs, jummie va gott det är med räkor. Det är sånt där som man hinner glömma bort mellan gångerna man äter det! Har även kollat i kanske 5 timmar på asos och på fredag är det lön. Ganska skön kombination faktiskt. :) Imorgon ska jag jobba igen, långpanna. Skönt det, eller ja jag märker inte ens att det är så lång tid så det spelar faktiskt inte så stor roll. :)

längtar hem till storvik.
önskar jag kunde vara med dig.
vill bara få ett par dagar med elin.
önskar att emelie bodde hemma hos mig.
vill träffa mina små kusiner.

och en jävla massa mer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BUHU :( kan jag få åka hem lite.
förlåt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0