livet utan internet

Ja livet utan internet suger, när man får tag på en dator slänger man sig in på facebook och kollar om det hänt något kul och sen loggar man ut. Det finns typ ingen tid till att blogga. hihi!
Men det finns väl inte så mycket att blogga om heller, har bara jobbat jobbat och jobbat. Hela tiden.

Men lika bra är väl det eftersom vädret suger hårt och sådär. Bara massa regn och kallt.
Jo juste Oscar har flyttat ut nu, det slutade så tillsist. Så nu bor Pernilla och jag kvar i lägenheten. Stort åt oss. :)
Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och har ätit mat och bara slappar. Börjar jobba kl 6 imån bitti igen. Jippie!!!!

På lördag ska vi dricka vin iaf och supa in Jonas bar är planen! :) Hihi! Fira att min lilla ängel fyller år idag, hela 19 år! Grattis Pernilla! :D

juste, jag har världens bästa vän, emelie! underbarast av alla!
Tyckte att det var på tiden att säga det. :)

PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Kristina

tack smulan=)

2008-07-21 @ 14:06:03
URL: http://mysteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0