Planer

Allt blir så mycket roligare när man har planer. För nu har jag planer, roliga planer!!

På fredag drar vi iväg upp till Östersund för storsjöyran. Det är ju ganska sweet. Sen är jag ledig helgen efter också, då ska jag åka hem!!! Äntligen. Jag saknar er, och så blir det Cityfesten. Fy fan va kul det var längesen sist.

Mor och far åkte hem idag också. Så nu är man ensamen igen. Fy så skönt det har varit nu när det varit så fint väder i nästan en vecka! Och jag har bara jobbat frukostar eller kvällar så hela dagarna har gått åt till att sola och bada. Skönt faktiskt.
Imorgon är det sommarens näst sista grillbuffé också. Fy fan vad skönt snart är det slutttt..

älskar oss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0