storvik



Hur kan man vilja härifrån egentligen, det som är så himla bra här. För det är det, egentligen!
Men jag är trött på att hela tiden träffa samma folk, bli dömd av samma folk, umgås med samma folk, skratta åt och skratta med samma folk. Jag är för social för att vara med samma samma samma hela tiden. Inget fel på någon av dom här och ingen ska ta det personligt men det är lite jobbigt.

Just nu vill jag bara åka hem till storvik och träffa alla, tänka lite vad jag vill göra och sen ut på äventyr.
Allt har gått så himla fort nu och det känns inte som att tempot kommer att saktas ner någonting.
Jag ska iaf försöka vara ledig city fest helgen och åka hem då, jag måste göra det nu snart annars blir jag galen.

älskar er


Kommentarer
Postat av: Cilla

Fy vad jag saknar dig jennie!!jag och anna flyttar till umeå nu i augusti och då måste du komma och hälsa på!!! Du ska inte på Yran?

2008-07-27 @ 10:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0