Det närmar sig som fan.

Jajemen! Snart är det såååå dags.
I helgen har det varit full rulle hemma hos oss.
Orkar inte ens förklara men en sjujävla fest helg har det då minst sagt varit iaf.

idag har hela klassen varit hemma hos våran mentor och ätit grillat och sjungit singstar mm.
Hur kul som hellst var det, och jag var såklart bäst.
Det har varit studentmiddag också. ska lägga in en bild.

Imorgon är det studentfotboll och vi ska kutta sveg så jävla hårt.
Sopor är dom. Sen efter det är det bal så då ska vi vara fina och söta.
fast det är vi ju alltid iof.

Nu sitter jag hemma hos helena, vi har just provpimpat oss med alla klänningar och shit.
Det får fan duga. Det är typ 0 dagar kvar till studenten känns det som.
Inte allt för jobbigt.

Och nästa vecka åker jag till Turkiet med hela klassen, inte allt för jobbigt det heller.
Fan vad det händer saker hela tiden. Im so happy!

Puss på er!

FÖR VI SKA TA STUDENTEN!!!!!!
image52

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag saknar dig hjärtat och jag hoppas du får den grymmaste stundenten ever! Vad önskar du dig? Puss

2008-06-03 @ 01:35:12
URL: http://cariolina.blogg.se
Postat av: Matilda

De känns konstigt att ni ska gå ut nu, mats började ju nyss där uppe. Tiden går så jävla fort! Ni kommer säkert va as heta allihopa ikväll, ses på torsdag. Puss

2008-06-03 @ 22:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0