lever jag?

Om jag lever, det kan jag nästan börja undra nu. Fy sjutton va trött jag är när jag kommer hem från jobbet.
Usch, kanske tar ett tag att komma in i det men nu har hela veckan gått och imorgon är det fredag och det betyder att jag bara jobbar frukost! Jippie! Så jag slutar halv 12, då ska jag förmodligen gå hem och sova. haha!

Lördag ska bli kul på bykrogarnas då jag ska jobba baren. Var ju flera månader sen nu! Och även att Petra tog min frukost nästa söndag så jag blev ledig, så nu är jag ledig fredag lördag söndag nästa vecka. :) Bara om det går för Emelie nu så drar vi iväg till Sundsvall då. :)

Längtar tills jag får svar om allting och en klarhet över vad som kommer att hända! Men det lär ju inte dröja länge nu. :)

Justja, de har blivit finväder här nu också! Så imån ska jag dra på mig vandringskängorna och fara upp till skarvarna tror jag bestämt. Lucky me!!

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSssssssssssssssssssssssssssss
påer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0