Midsommar

Allt har i princip varit samma gamla vanliga.
Var på parken igår och dansade massor, träffade massa folk och sen sova typ.
Precis så som det brukar bli en midsommardag i hammarby. Men det är mysigt med vanligt också, faktiskt!

Och just ja, jag var i Hammarby igår på dagen också och spela brännboll, och fy satan va ont jag har i kroppen idag. Jag har helt allvarligt ont i varenda liten muskel i hela kroppen, heja jennie!

Men men, nu ska jag strax packa ihop allllllla mina saker här hemma, stuva in det i bilen och sen fara upp till härjedalen! Tror nog att det kommer bli bra, jag börjar längta lite nu faktiskt. Men ändå inte, för det har varit kul att vara hemma dom här veckorna! Imorgon börjar allvaret. Börjar jobba halv 7 imorgon bitti och jobbar till 16. Skönt att aktivera sig!

puss på er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0