tjuvkikarn

Jahapp då var man hemma i Funäs igen. Många bollar i luften på samma gång nu känns det som, men jag hoppas och håller tummarna. På vad kan jag inte berätta ännu. Det är för färskt.

Men men, har börjat jobba stenhård iaf. Skönt på ett sätt, och det allra bästa av allting var att Anna och Cilla var kvar här än. Och gud så som jag gått och saknat dom under frukostarna och gått och tänkt på allt tull vi gjorde förra sommaren. Kan ni inte bara stanna här tjejer? :)
På fredag (eller lördag) kommer iaf Pernilla hem. Jag längtar efter henne massssssor!
Fick även i bakhuvudet att man kanske skulle ta sig iväg på Gatufesten någon dag nästa helg men ja vet inte.

Också vill jag säga grattis till Stoffe och Cicci till lilla bäbisen!! :)

Imorgon ska jag bara introducera en ny tjej på frukosten och sen är jag ledig resten av dagen och tro det eller ej men jag har planer. Om det är bra väder vill säga, tänkte ut och vandra lite uppe på skarvarna och sen kanske åka iväg och fiska med pappa på kvällen. Får se vad vädret vill.

men puss på er!

Kommentarer
Postat av: Matilda

mmmmm, gatufesten! :D

2008-06-24 @ 23:29:17
URL: http://[email protected]
Postat av: annaa

hihii babeee du måste helt enkelt skaffa nya frukostäventyr att minnas!;)



pusssssss

2008-06-24 @ 23:32:55
URL: http://anraunfaa.blogg.se/
Postat av: Carro

Om du åker på gatufesten vill jag nästan ha ett besök at my place! Det är ju inte så långt emellan. ;) Saknar dig hjärta! PUSS

2008-06-25 @ 00:52:32
URL: http://cariolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0