Turkiet

Nu är vi hemma igen, och gud vad jag vill tillbaka.
Mycket som har hänt och man vet varken ut eller in men för att sammanfatta så har allt varit helt underbart!
Men vi åker nog tillbaka i slutet på sommaren verkar det som. :)

Idag är det midsommarafton och jag har varit i Hammarbyparken och kolla på midsommardanser och sånt. Tänkte dansa jag också men det regnade så jag var inge sugen.
Ska strax åka och hämta Emelie sen ska vi börja dricka massa smaskens och grilla hemma här med hela tjocka släkten och alla fyllekajor sen ska vi vidare till kungsgården. Det blir bra hoppas jag!
Om inte annat så har vi ju Hammarbyparken imorgon kväll, det blir bääääässsst. Älska det!

Men men.
Kanske man ska duscha eller nå vettigt.
saknar dig. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0