Turkiet

Nu är det dags snart, väskan är strax färdig packad och klar sen är det bara att invänta tåget ner till Arlanda.
Blir lite läskigt att flyga nu faktiskt när det börjar blåsa så hemskt och är dåligt väder.
Hoppas att de inte blir några förseningar bara, då missar vi ju kanske en hel dag där nere!

Dags att packa ihop det sista och börja förbereda sig mentalt tror jag. Hihi!

Studenten då, var lite arg igår så därför vart det ett sånt där fint inlägg.
Men frukosten, kyrkan och efter kyrkan var helt underbart. Sen på kvällen sög det verkligen!
Massa fina presenter fick jag också! Hihi.

Dags att full-ladda ipoden och telefon med musik och ladda batteriet i kameran till fullt.
Sen är det bara att studsa vidare.

Jag stänger av telefonen nere där så att det är ingen idé att smsa eller ringa. :)
Vi ses o hörs när jag är hemma igen!
Nu drar vi, sooooo long suckers!
PUSSS


puss på oss!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer sakna er sötnosar!

2008-06-10 @ 19:24:21
Postat av: Matilda

Ha så kul!! :D Ta de lugnt, ta hand om massepöng.

2008-06-11 @ 16:43:33
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0