Att göra

Nu har jag just slutat jobba. Kom på att jag glömde skriva ut mig ur loggboken. Hopppppsan. Och jag hoppas hoppas och hoppas. På att måndag eller tisdag blir vår lycko dag! :) Hoppas!!!!!!!!

nu har jag bara tre saker kvar att göra
ett: klä av mig
två: lägga mig i sängen
tre: kolla på gossip girl tills jag somnar.

hoppas det blir fint väder imorgon!!!

Justja, idag fick jag prata med lilla systeryster Thelise i telefon så nu blev jag ännu sugnare på att åka hem.
Söt fröööööööööööööö.

jaja puss på er!!!! och död åt den som ringer och väcker mig.

Kommentarer
Postat av: Skruven

ojoj, en ny blogg att följa... spännande!
är dock lite besviken på att ordet "skruven" inte går att finna någonstans på denna sida..!

2008-04-01 @ 22:40:40
URL: http://henkesharem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0