Goooodmorgon!

Fy fan va läskigt det var att sova i bivack måndag-tisdag, jag vart så rädd så jag börja gråta. Men det var bara att härda ut och det gick! Nu ska jag upp och studsa och iväg till skolan i Sveg 7 mil åt ena hållet, sen tillbaka med en annan buss fast då hela vägen upp till funäs 13 mil och därefter völlan 15. Känns bara liite onödigt ska ni veta. Men nu jävlar är det dags att ordna det här svenska A SKA vara klar före påsklovet de betyder att jag har idag och på tisdag på mig att göra det, och självklart hemma då. Så det är bara att bita ihop och göra skiten!

Igår satt jag och kolla på massa skolor efter gymnasiet, vette sjutton vad jag vill göra faktiskt skulle vara så jävla kul att plugga vidare direkt samtidigt som jag vill jobba och resa, nån som vet en sån skola? Hör av er.
buuuuu. Ne nu har jag inte tid att ligga här nå mera. måste göra mig klar och packa och sen dra till bussen.

jaja med puss på er!
image30
jag kan gräva bivack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0