Nu är det över

Precis så kan man sammanfatta min känsla just nu; över. Jag insåg det när Oscar ringde ikväll och grinade att han saknade mig redan och berättade att han och Rikard varit på pinnens och käkat mat och nu skulle dom upp till Ramis på ett par kalla öl och sedan vidare ner till söndagsklubben. Precis så som vi levt tillsammans nu i 6 veckor, och som jag trivs med dom här grabbarna! Så varför är jag inte med dom nu? Jo precis, för att det är över.

Och det jag menar med att vara över så är det praktiken. För idag klev jag på bussen ner till Hede igen och imorgon är det skola som vanligt. Det känns lite konstigt, det där att jag inte hör hemma här nu igen. Vedervärdiga ställe! Jag har haft de bästa veckorna någonsin tror jag, och den här gången fick jag lära känna massor med nya människor igen och det är jag så glad för! Men i och försig så har jag väl tur som ska tillbaka redan på fredag igen för då ska jag jobba som vanligt. Varenda vareviga helg känns det som, men det är ju ungefär så också! Men nu trivs jag igen och det är skönt. Åter till praktiken, alla söndagar och onsdagar finns det inte ord för vad roligt det varit! Speciellt onsdagarna på ramis. Ooo det är så mycket som hänt!! Men jag är sjukt nöjd iaf och redo (?) för att ta tag i allt jävla plugg. Eller inte. Men nån gång lär jag väl och det är väl hög tid för det nu.

Nu sista veckan som varit har jag ju haft sportlov och det har också varit helt perfekt för jag var ledig första helgen, typ enda helgen på hela säsongen. Och Pernilla har varit hemma mest bäst! Ja då helgen då jag var ledig så var vi på afterski och roade oss och fick karate fylla och sen vidare på eriksgården och hade så jävla roligt! Sen bodde jag hos henne fre-lör-sön-mån-tis och ja, vad har vi gjort? Tulla en massa massa massa med alla våra killar för att ja, vi har ett par stycken! VB´s kallas dom för. Sen på tisdagen kom pappa och Mange upp till stugan så då bodde jag med dom resten av veckan. I onsdags var vi på afterski igen, och samma visa om igen fast vi hamnade på pelikanklubben på kvällen istället. Ja det är så jävla mycket som hänt! Och onsdags kom min kusin Toffe också så på fredagen var han, jag och Mange ute på skotertur hela dagen i princip, och vädret var nog det bästa hitintills på vintern faktiskt. Nog om allt!

For tillbaka till Hede idag som ni kanske förstått och ikväll har jag bara tvättat allt som jag haft med mig på praktiken, 4 ikea kassar vart det. Sen lagade Eve och jag mat, justja jag har ju en inneboende; Eve. Och efter det så har jag inte gjort ett jota. Så nu ligger jag här igen efter 6 veckor och fy fan vad skönt det ska bli att sova i sin egen säng! Jag bara längtar tills jag somnar i princip. Imorgon är det måndag och då kommer Emelie hit och ska ha praktik en vecka. Längtar lite efter henne faktiskt, bara för att hon är så snygg! Men ja ni. Nu är det godnatt för ikväll. Tillbaka till verkligheten imorgon nu!

Och som sagt, nu är det över!
puss

image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0