oooo!! underbart

ingenting kan bli bättre! jo lite ledigt på söndag då vore mitt liv fantastiskt! haha

igår längdskidade jag och min käre vän pernilla upp till knallen (bara uppförsbacke) i solen sen satt vi oss och fikade men där uppe blåste det så jävla kallt så vi åkte ner igen och satt oss i bilen och fikade klart där. haha! sen lära jag åka och jobba och efter jobbet åkte jag ner till fjuunäs igen. :)

idag har vi sovit, kollat på american idol och varit på afterski på hamra! jääävla drag! synd bara att man lära vara nykter eftersom det är jobb jobb jbobbb..b.b.b.b..b typ! :) men men! nu sitter jag och väntar på att jag ska gå in och jobba.. får se hur länge det blir ikväll. :) och faaaaan vad jag längtar tills på söndag! ge mig stadioncross och en miljon snyggingar. haha! nog om det.

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0