Solsol och sol

Börjar med att säga att nu har Emelie åkt hem. :( Tråkigt.
Men satan va fint väder vi har det uppe här nu! Har stekt varenda dag hela lovet! Ooo va härligt!


Igår slog det mig, det kom som en blixt från klar himmel; Fy fan vad synd jag tycker om er alla som är fast kvar hemma i storvik! Tanken på att inte flyttat hemmifrån då gymnasiet började för 3 år sen, och tanken på att bo kvar hemma hos mamma o pappa och gått på bessemer i 3 år och umgås med alla som man alltid umgåts med förut? Fy fan vad det skrämmer mig. Och fy vad synd jag tycker om er alla som fortfarande bor kvar hemma och inte kommit ut på egna ben ännu? Fast synd och synd, ni kanske trivs med storvik och sandviken? Det är ju allas eget val och jag är så jävla nöjd och glad över att jag flyttade! För jag kommer nog aldrig mer flytta tillbaka igen. Och det känns så jävla skönt! Så mycket som hemma förändrats sen jag var liten och tills nu. Jag skulle då inte vilja se mina barn växa upp där! Huuuaa...! Självklart är det skönt att komma hem ibland och bara vara men inte allt för ofta..Ta inte illa upp för ni är lika bra för det, men det finns så jävla mycket mer som erbjuds som man inte ser när man sitter fast där hemma.


Imorgon ska jag aktivera mig lite och kanske köra lite skoter? Nånting lär jag ju hitta på nu när jag bara suttit stilla i flera dagar sen vi var ute och längda i typ lördags? shit. Nu ska jag sova, upp och hoppa tidigt imorgon och ringa lite!

puss på er!

Kommentarer
Postat av: hahaha

haaaahaaaa !!!!!!!!!!!

2008-03-28 @ 17:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0