Söndagsklubb

Idag har jag haft sovmorgon. Så jävla skönt var det! :) Sen har vi åkt omkring hela dagen i princip. Nu ska vi ner på söndagsklubben snaaaart! Annars så går det vidare. Hemskt det som hände förra veckan i hede kan inte hitta ord, fy fan! Hoppas du mår bättre nu rip!  Nu är det färdigt iaf att helgen v.14 kommer jag hem och tar med bilen upp sen också..! Tar ledigt några dagar ifrån skolan också och drar hem så jag får va hemma ett tag. Blir 18 års kalas för mina små (?) barndoms kompisar! Ni är ju fan inte små längre tjejer! :) Åhh vad jag tycker om er!!! Det ska bli så jävla kul!!

Idag var det 15 år sen morfar dog också, fy fan va tiden har gått fort och att jag bara var 3 år men ändå minns hela händelsen så jävla väl. Huuua! ;( <3
Den här veckan ska jag bara gå i skolan i tre dagar, skönt det så är det påsklov sen.

pusspusspuss
love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0