Sportlov!

Jävlar anamma vad fort praktiken var över! Ja för nu är det faktiskt bara en veckas lov kvar och sen ska jag tillbaka till skolan och slita lite nu innan studenten. Elin har varit här sen i lördags. :) Och imån kommer bästa pappaaaa då ska vi åka skoter i massor! Fy fan va skönt med lov och det ser lysande ut med fint väder hela veckan också, så jag blir nog nöjd!!

Lär bara berätta om lördagen, fy fan vilken rolig dag! Jag, Oscar & Rikard var nere i Funäs och surrade lite sen for vi upp på toppstugan och tog en öl runt kl 3. Sen var det kört. Ner till kovan och hämta Pernilla och vidare på afterski i Ramundberget. Det skulle vi ju såklart inte gjort i och med att VBs var där (völlan boys enligt Hampus) haha! Och där satt vi Pernilla och jag med alla dessa grabbar. Och shotsbricka efter bricka så var vi ju i fin form sen. Masse fick gå upp på scenen och allting. Det var helt sinnes iaf. Vidare till Funäs och sen full fart. Att vi ens tog oss ut på Eriksgården gör mig jävligt förvånad faktiskt. Men sen var hur man såg ut en annan fråga. Hur jävla roligt som hellst hade vi iaf!

Just nu ligger jag hemma hos Pernilla och inte gör nånting alls, vi hade planer för kvällen som vi inte orkade med för det vart för jobbigt, så ist somnade vi på soffan och sen förflyttade vi oss. Så nu sover hon ganska hårt och det ska jag strax också göra, för imorgon är en hård dag! Tror jag? Eller inte. Jag ska iaf upp till Bruks och flytta ut därifrån tror jag. Sen invänta far! :)

pusssssssssssssssssssssssssss
saknar elin & emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0