Bu

Lite läskigt inatt.
Jag vaknade av att jag satt upp i sängen och skrek "OOSCAAAAAAAAAAAAR" "OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAR" och att det var kålsvart i mitt rum, så jag viste varken fram eller bak. Det var lite läskigt.

Nu är jag iaf på skolan, håller på och skriva pm till slutserveringsprovet. Funderar på om jag ska stanna här och laga mat eller om jag ska åka hem direkt när jag är klar. Skulle ju varit bra med lite mera övning. Men jag vet inte ja.
På fredag ska jag åka hem iaf. Sweeeeeeeeeet! Det verkar ju som att det är sommar hemma.
Idag har vi även fått våra studentmössor :)


Ikväll ska jag hyra en film och skriva en recention. Också ska jag skriva 2 referat av artiklar inom restaurang.
Japp det ska jag. JAG SKA!

men puss på er!
ps. är lite avis på cilla & anna. ds


Kommentarer
Postat av: Klara

yeah :) Själv måste man skriva två referat om typ hajar :O hah

2008-05-07 @ 09:56:07
URL: http://klarabellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0