HEJ HEJ HALLÅ

JAaaaa ååååååååå im so happy.
yesyesyessssssssssssssssssssss
JAG ÄR KLAR. japp, helt klar i skolan, från och med imån!
nyss har jag gjort de sista skriftliga provet, och lämnat in drinklistan på hundra sidor typ.

ska gå upp i skåpet strax och städa ur sen ska jag upp i köket och förbereda inför imorgon för då har jag slutprov.
imån kommer  vara en lättnads dag.

igår var det mösspåtagning i sveg också :) fan så nära det är nu.
jag längtar!!! åkte hem till funäs och packa och sen ner till hede.
har sovit hos helena i natt och natten som kommer också och sen imån efter provet så åker jag och alla pojkar upp till pernilla i järpen och på lördag ska vi på studentskiva i åre:) hihi.

pussssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0