slut slut sluuuuuuuuut!!!!!!!!!

äntligen!!! ÄNTLIGEN!!!!!!!!!
jag har aldrig ALDRIG varit så jävla nervös i hela mitt liv som jag var idag.
har haft enskilt praktiskt slutprov i servering. och jag höll ärligt talat på att dö!
nää.. men svimma gjorde jag nästan. fy sjutton! 544868466 ggr värre än uppkörningen.
haha. men nu är det över! och jag behöver aldrig mer göra det!!! ¨åååå va bra.

ledig från skolan imån så nu åker jag upp till östersund och träffar pernilla så blir vi kvar där i natt och imorgon åker jag upp till Lien! Älskade Lien.  Och träffa mina kusiner och umgås med dom i helgen! :) ååå va bra i lien trivs jag bäst! Och på lördag blir det nog en tripp till Järpen för att kolla på Pernillas bal! :)

nää ni mina små puss grodor.
dax för mig att bege mig!
mot nya äventyr.
PUSS Å KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0